SSブログ

2015.3.31.夜照らされる桜/The cherry tree which is lighted up at night

愛でる心が

満ちています。



午後9時。



気温が十分に上がり

桜が満開の時期を迎えました。



日中には

爽やかな賑わいを誘い



和やかな雰囲気を作っていましたが



今は提燈に照らされて

夜空を背景に白く浮かび



どこか幻想的ですね。



シャッターを切る人

顔を近づけて覗き込む人



などなど



春の恵みを

間近で感じているようです。



一晩明ければ

新年度。



花と共に英気を養う

暖かな夜のことでした。








*  *  *  *  *









A heart to enjoy

I rise.



9:00 p.m.



Temperature rises enough

A cherry tree greeted time in full blossom.



At the daytime

I provoke refreshing turnout



I made a peaceful atmosphere



Be lighted up now by the lantern

It is floating mold white backed by a night sky



Slightly fantastic.



The person who presses the shutter

Person to bring a face close, and to look into



などなど



A spring blessing

I seem to feel it close.



If it is over overnight

The new year.



I develop brilliance with a flower

It was warm night.








*  *  *  *  *









DVD付き 四月は君の嘘(11)限定版 (講談社キャラクターズA)

新品価格
¥3,888から
(2015/4/1 04:15時点)



nice!(13)  コメント(0)  トラックバック(0) 
共通テーマ:モンスターファームラグーン

nice! 13

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。